چکیده :
امروزه در سراسر جهان مسئله فراغت از جایگاه خاص برخوردار است ،پیشرفت صنعتی و اقتصادی در سال های اخیر که رفاه و آسایش بیشتری را به ارمغان آورده است و به شمار بیشتری از مردم این امکان را بخشیده است که نسبت به گذشته بخش بیشتری از اوقات خود را به امور معنوی – فرهنگی بپردازند.
در واقع نوع گذراندن اوقات فراغت بازندگی معنوی و فرهنگی هر جامعه بسیار نزدیک است همین امر ارتباط تنگاتنگ جوامع آگاه را برآن داشته تا با اجرای سیاستهای مناسب فرهنگی ،ورزشی ،اتخاذ روش تشویق آمیز و مانند اینها از هدر رفتن آن جلوگیری کند .
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : مبادی تحقیق
۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………….. ۱
۲- موضوع تحقیق و تبیین آن ……………………………………………………………………………. ۳
۳- بیان مسأله مورد پژوهش (مشکل چیست؟)……………………………………………………… ۵
۴- انگیزه محقق در انتخاب موضوع…………………………………………………………………….. ۷
۵- هدف تحقیق ………………………………………………………………………………………………. ۸
۶- ضرورت تحقیق (اهمیت مسأله مورد پژوهش)…………………………………………………. ۹
۷- واژه ها و اصطلاحات این تحقیق …………………………………………………………………… ۱۱
فصل دوم : بررسی پیشینه پژوهش
الف- سابقه نظری تحقیق ………………………………………………………………………………….. ۱۲
تاریخچه …………………………………………………………………………………………………………. ۲۱
ب- سابقه عملی تحقیق …………………………………………………………………………………….. ۲۴
۱- بررسی پژوهشهای مشابه موضوع تحقیق در جهان……………………………………………. ۲۴
۲- بررسی پژوهشهای مشابه موضوع تحقیق در ایران……………………………………………… ۲۹
۳- بررسی پژوهشهای مشابه موضوع تحقیق در محل تحقیق ………………………………….. ۳۴
ج- نقد و بررسی پژوهشهای انجام شده مشابه موضوع تحقیق ……………………………….. ۳۶
فصل سوم:روش تحقیق (متدلوژی)
الف- فرضیات …………………………………………………………………………………………………. ۳۷
۱- تعریف فرضیه ………………………………………………………………………………………. ۳۷
۲- انواع فرضیه ………………………………………………………………………………………….. ۳۷
۳- فرضیات این تحقیق ……………………………………………………………………………….. ۳۸
۴- سؤالات پژوهشی……………………………………………………………………………………. ۳۸
ب- جامعه آماری و نمونه گیری ………………………………………………………………………… ۳۹
۱- تعریف جامعه آماری …………………………………………………………………………………… ۳۹
۲- جامعه آماری این تحقیق ………………………………………………………………………………. ۳۹
۳- تعریف نمونه گیری……………………………………………………………………………………… ۳۹
۴- انواع نمونه گیری…………………………………………………………………………………………. ۴۰
۵- نمونه گیری در این تحقیق ……………………………………………………………………………. ۴۰
ج- جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………. ۴۳
۱- تعریف روش جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………….. ۴۳
۲- انواع روشهای جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………. ۴۳
۳- روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق……………………………………………………….. ۴۷
۴- تعیین روایی روش جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………… ۴۷
۵- تعیین پایایی روش جمع آوری اطلاعات………………………………………………………….. ۴۸
د- روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………. ۴۸
۱- تعریف روش تحقیق ……………………………………………………………………………………. ۴۸
۲- انواع و روش های تحقیق …………………………………………………………………………….. ۴۹
۳- نوع و روش این تحقیق ……………………………………………………………………………….. ۵۰
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
الف- تجزیه و تحلیل سؤالات چند جوابی پرسشنامه (با جدول فراوانی و درصدی و رسم نمودار ستونی) ۵۱
ب- تجزیه و تحلیل سؤالات تشریحی پرسشنامه (با جدول فراوانی و درصدی)………….. ۶۸
ج- تجزیه و تحلیل فرضیات (با جدول فراوانی و درصدی و رسم نمودار دایره ای )…… ۷۱
فصل پنجم: تفسیر نتایج پژوهش
۱- نتیجه تحقیق……………………………………………………………………………………………….. ۷۸
الف- نتایج کلی و فرضیات………………………………………………………………………………… ۷۸
ب- نتایج کلی سؤالات تشریحی…………………………………………………………………………. ۸۰
۲- پیشنهادات و نظرات اصلاحی………………………………………………………………………… ۸۲
الف- پیشنهادات محقق……………………………………………………………………………………… ۸۲
ب- استنتاج کلی از پیشنهادات پاسخ دهندگان………………………………………………………. ۸۳
۳- مقایسه نتایج این تحقیق با پژوهشهای مشابه این موضوع……………………………………. ۸۴
۴- محدودیت ها و مشکلات این تحقیق………………………………………………………………. ۸۶
۵- فهرست منابع(کتابنامه)………………………………………………………………………………….. ۸۷
۶- پیوست(ضمائم)
نمونه پرسشنامه
دانلود
:: موضوعات مرتبط:
مقالات ,
,
:: برچسبها:
اوقات فراغت ,
اوقات فراغت دانش آموزان ,
نحوه گذراندن اوقات فراغت ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0